معرفی نمایشگاه Private Label Middle East

Private Label Middle East (PLME) تنها نمایشگاه تخصصی منطقه MENA برای برندهای خصوصی (Private Label) و تولیدکنندگان قراردادی است، که سالانه در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود

این رویداد یک سکوی تجاری منحصربه‌فرد است که به خریداران امکان می‌دهد مستقیم به محصولات سفارشی، اقتصادی و قابل برند‌سازی دسترسی داشته باشند، از جمله راهکارهای بسته‌بندی و خدمات جانبی.


ابعاد و آمار این رویداد

  • بازدیدکنندگان: بیش از ۸,۰۰۰ نفر از بیش از ۶۰ کشور

  • برندهای حاضر: بیش از ۶۰۰ برند خصوصی و ۲۰۰ تولیدکننده از حدود ۵۰ کشور


محتوای قابل مشاهده در نمایشگاه

این نمایشگاه دو حوزه اصلی را پوشش می‌دهد:

  1. محصولات غذایی (Food & Beverage): نظیر ادویه‌ها، غذای کودک، لبنیات، مواد منجمد، محصولات گیاهی یا سالم، نوشیدنی‌ها و…

  2. محصولات غیر غذایی (Non-Food): شامل مراقبت شخصی، زیبایی، بهداشت، کودک، شوینده‌ها، لوازم کاغذی و پلاستیکی، کاری و آموزشی و…

علاوه بر این، خدماتی مانند آزمایشگاه و آزمایش کیفیت، بسته‌بندی، برندینگ، مشاوره بازاریابی، فناوری و لجستیک نیز در نمایشگاه ارائه می‌شوند.


دلایل شرکت در PLME

  • دسترسی مستقیم به خریداران قوی مانند Amazon، Carrefour، Lulu، Emirates Airlines، Hilton و دیگران

  • برنامه ملاقات از پیش سازمان‌یافته (matchmaking) از طریق اپلیکیشن رسمی رویداد

  • محتوای تخصصی در Experts’ Stage: شامل سخنرانی‌های تاثیرگذار از مدیران زنجیره تأمین و راهبردهای برندینگ

  • همزمانی با نمایشگاه ISM Middle East؛ همین امر شبکه‌بندی و فرصت‌های بیشتری را ایجاد می‌کند

 

instagram.com/dubai.exhibitionsما را در اینستاگرام دنبال کنید


جمع‌بندی سریع

ویژگی شرح
نام نمایشگاه Private Label Middle East (PLME)
موضوع برند خصوصی و تولید قراردادی محصولات غذایی و غیر غذایی
مکان مرکز تجارت جهانی دبی
بازدیدکنندگان ≈ 8,000 از بیش از ۶۰ کشور
نمایش‌دهندگان ≈ 600 برند و 200 تولیدکننده از ≈ 50 کشور
دلیل اهمیت فرصت شبکه‌سازی، توسعه برند، دسترسی به تأمین‌کنندگان جهانی